WHO vil ikke innrømme det, men ALLE corónavirus er motstandsdyktige mot vąksiner.

“WHO peker på denne ene, den såkalte MU, eller Peruviruset, men i virkeligheten fungerer ikke vaksinene mot noen av virusene. Virusene trives og eksisterer i like stor grad som før vaksinene. Vaksinene skulle – etter sigende – ødelegge virusene, men vaksineprodusentene har eksperimentert med noe virkningsløst mot virusene, et middel som i stedet ødelegger immunforsvaret og åpner opp for mer spredning Denne MU-varianten er ikke noe annerledes. Den lar seg heller ikke stoppe,” skriver Malvind Børresen på Facebook onsdag

“Verdens helseorganisasjon WHO har begynt å overvåke en ny variant av koronaviruset. Den har fått navnet «Mu» eller B. 1.621.
Varianten ble først påvist i Colombia i januar, og har siden blitt påvist i andre land i Sør-Amerika og i Europa.
Den er kategorisert som en «variant av interesse». Ifølge WHO har varianten mutasjoner som kan tilsi at den er motstandsdyktig mot vaksiner. Det trengs ytterligere studier for å forstå den, heter det videre,” i et oppslag i nettavisen  I følge et dokument skulle MU viruset først slippes løs i februar 2022, men viruset ser ut til å ha blitt sluppet litt tidligere enn opprinnelig planlagt. “Var vel i planen. Da kan alle kvaksinerte reise fritt ingen tester ,leve som før,spre virus og kose seg. Med en risiko vaksine i kroppen. Genial plan fra eliten,” skriver Randi Hildre. “har sett den listen, men husk at makter og myndigheter også vet at vanlige folk har den listen, og er smarte. De legger ut feil info, opererer med feilinformasjon om datoer og de forandrer planer kontinuerlig alt ettersom det anses nødvendig,” skriver Malvind Børresen i en kommentar til listen over planlagte virusdrop. “vet ikke om du har hørt hva som har skjedd i andre land. Land som skulle vært vestlige demokratier som Australia, England, Canada. Der har barn blitt avlivet med giftsprøyta uten foreldres samtykke. Altså forsøkt drept. Flere barn i Australia døde etter at de stuet dem inn i et stor arena, satte sprøyter i dem. De holdt foreldrene vekk. Dette her er mye styggere enn noe annet. Folkemord. Har også vært på nyhetene der. De lever i et totalitært tyrrani nå. Folk får ikke gå lengre enn 500 m fra husene sine. Politiet og militære går dør til dør. Bruker vold mot sivili inkludert mindreårige,” skriver Anne Grethe Grønstand om det diktatur vi ser senke seg i flere tidligere demokratiske land.

28 tanker om “WHO vil ikke innrømme det, men ALLE corónavirus er motstandsdyktige mot vąksiner.

  1. “I følge et dokument skulle MU viruset først slippes løs i februar 2022”

    Dette er jo bare sprøyt og reinspikka løgn! Bildet som er brukt i denne artikkelen er et kjent, manipulert fake news bilde. Og til de som mener jeg tar feil: kom med en lenke til en eneste seriøs kilde som viser at det er ekte. Det bør i det minste finnes en slik tabell hos WEF eller John Hopkins University.

    Kjell Andersen, jeg håper du klarer å sove godt om nettene.
    Innholdet i artikkelen er så konspiratorisk, hatsk og lite seriøst at man må være rimelig hard og “ukristelig” for å kunne sove etter å ha spredd slikt.

    “…demokratier som Australia, England, Canada. Der har barn blitt avlivet med giftsprøyta uten foreldres samtykke. Altså forsøkt drept. Flere barn i Australia døde etter at de stuet dem inn i et stor arena, satte sprøyter i dem.”
    “Politiet og militære går dør til dør. Bruker vold mot sivile inkludert mindreårige”

    Du kunne i alle fall forsøkt å pakke det inn i en seriøs innpakning i det minste.
    Jeg har tidligere sagt at jeg nesten blir kvalm, men dette tar kaka.

    PS!
    Jeg håper alle kristne er med å be til Gud for de som driver dette nettstedet.

    8
    1
    • Jeg tror ikke et ord av det du skriver. Vi tar ikke i mot løgnene fra MSM eller venstrevridde faktasjekkere som er betalt for å spre propaganda.
      Bare spar deg Qanon. Du er åpenbart besatt og kontrollert av en åndsmakt.

      2
      10
    • Det er helt greit at du ikke tror meg.
      Men dersom du mener det som står i artikkelen er sant hadde jeg satt pris på noen referanser som viste til artikler som underbygget påstandene.

      Og selv om du ikke vil underbygge hvorfor du tror som du gjør, kan du i alle fall være med å be for de som driver Søkelys. De trenger forbønn.

    • Alle frie nettsteder har slike som deg Qanon.
      Skulle tro du var lønnet for å spre dine konspirasjonsteorier.
      Har sett tilsvarende tidligere også i Dagen og Document.
      Nick som utelukkenden er der for å forsvare dette dyreforsøket der friske mennesker er redusert til apekatter i laboratorium som brukes for å utprøve nye pengekilder for legemiddelprodusentene.
      Dere propagandister er så lett å kjenne igjen at det er latterlig.
      Dere gjør alt for å spre deres konspirasjonsteorier og disse har faktisk drept mennesker. Enhver som forsvarer vaksinene er medskyldig i drap på mennesker.
      Mange har begynt å våkne opp for sannheten. Og de ser nå at de er utsatt for et bedrag.
      Du burde primært be for deg selv. Om omvendelse og frelse.
      Men jeg er redd det er for sent. Gud er riktignok langmodig og nådig, men en gang tøyler du strikken for langt. Ser ut som om du har dradd strikken mye for langt Qanon. Mange mil for langt.

      10
    • “Dere gjør alt for å spre deres konspirasjonsteorier”
      Hvilke konspirasjonsteorier sprer jeg?
      At du mener at engelske og australske myndigheter tar livet av sine egne barn aksepterer jeg. Jeg tror det ikke, og ingen har vist til noe dokumentasjon eller vist hvor jeg tar feil.

    • Qanon alle tidligere svar og se alle tidligere artikler her på søkelys, at du ikke klare å finne feil med dine argument , skyldes mer at du har liten selv innsikt eller bevist undertrykker og kun letter etter det som kan under bygge ditt syn , men etter hvert som katastrofen med masse vaksineringen mer og mer materialiserer seg , kommer det til å bli mer og mer vanskelig for deg Qanon og dine kilder , ikke merkelig at du ikke vil identifisere deg.

      Ditt mål Qanon er og forsvare vaksinen, for en hver pris og det kan nesten virke som du er kjøpt og betalt for det..

    • “alle tidligere svar” [jeg antar da at du mener dine tidligere svar til meg]
      Dine svar, Rune, har som regel vært av typen “hitler-følger”, “kverulant”, “IKKE TA VAKSINEN” etc
      Her har det ikke vært mye som har vist til hva jeg sier som er galt.

      “se alle tidligere artikler her på søkelys”
      Du kan ikke mene at jeg skal “finne sannheten” på Søkelys?
      Det er jo artiklene, løgnene, halvsannhetene, hatet og de ensidige vinklingene på Søkelys jeg kritiserer!

      “at du ikke klare å finne feil med dine argument , skyldes mer at du har liten selv innsikt”
      Mener du virkelig at jeg skal komme med motargumenter mot det jeg selv påstår eller viser til alternative kilder til?
      Det er du som sier at jeg tar feil. Da er det du som må komme med korrigerende informasjon.

      Mitt mål er ikke å forsvare vaksinen. Mitt mål er å få fram balansert informasjon slik at folk kan gjøre sine egne vurderinger basert på informasjon for og i mot.
      Søkelys hamrer på med ensidig negativ informasjon om vaksine, pandemien, sprer løgn, splid, hat, negativ omtale av folk og regjeringer, insinuerer og bevisst feilinformerer. Det kjemper jeg i mot.

  2. Det spørs om FN har noe å innrømme, angående denne artikkelen. Tiden vil vise. Det hadde gjort seg med håndfaste beviser. Det er heller lite ab det på Søkelys for tida.

    • Der er vi enige Birgir.

      Og bare for å beskrive (til dere andre) hvorfor jeg påstår at bildet som er brukt er et manipulert bilde:
      WHO har en liste over mange virusmutasjoner. Når et virus synes å få en større utbredelse settes det på listen over “Variants of interest”. Dersom videre oppfølging bekymrer (nok) settes mutasjonen på listen over “Variants of concern” https://www.who.int/en/activities/tracking-SARS-CoV-2-variants/

      På det manipulerte bildet som brukes i artikkelen ser vi at Deltaviruset liksom skulle slippes i juni 2021. Fakta er at det ble oppdaget i India i oktober 2020, satt på overvåkingslisten i april 2021 og på bekymringslisten i mai.
      Hvorfor John Hopkins University, WHO og FN skulle skrive en liste på spansk er også en gåte.

    • Til Randi
      Si heller hvor jeg tar feil du.
      At du er uenig med alt jeg skriver, uansett om det er sant eller eventyr, vet jeg fra før.
      Å skjelle meg ut hjelper ingenting. Det understreker bare at du ikke finner feil og ikke har noe seriøst å komme med.

    • Qanon , der du tar feil, er at du ikke aksepterer sannheten også kverulerer du med alle mulige rapporter og linker , fakta er at har en penger å makt nok så kan du få en seriøs forsknings institusjon, forsker , fakta sjekker eller hva det måtte være til å legge frem seriøse og godkjente rapporter på at 2+2 = 3
      WHO organiserer disse folkene og knytter dem sammen , disse folkene som har disse mulighetene som overnevnt .

      Jeg ser på hva som skjer på bakken og ikke på hva disse du referer til sier , for dem har jeg ingen tillitt til.

    • Rune og Randi,

      Begge sider at jeg tar feil og at de kildene jeg viser til et feil. Greit nok.
      Fortell hva som er feil og hvorfor.

    • Fra HYKLEREN Randi får du ikke noe vettigt svar. Hun prøver å skyte fra hoften, men treffer seg selv i foten HVER GANG.

      1
      15
  3. Jeg lurer på hvorfor ingen spredte en ny variant av spanskesyken som kan ha tatt så mange som hundre milloner liv i stedet for spre et ganske ufarlig covid-virus. Da hadde man sluppet å sette hundrevis av millioner vaksiner for å ta knekken på folk? De fleste hadde sikkert godtatt at en slik virusepedemi hadde tatt livet av folk men nå som de dreper folk med vaksinen så skjønner jo alle hva de pønsker på. Selv om giften i sprøyta virker veldig dårlig. Vistnok er ikke dødeligheten høyere enn for p-piller.

    Det var litt rart at japanske helsemyndigheter kastet millioner av vaksiner pga forurensning også. Folk skal jo drepes likevel.

    Vi har i hvert fall fått på det rene at antikrist har valgt en utrolig dårlig markedsføringsstrategi. Tenk at folk skal tvinges til å ta en dødsvaksine for å gjøre seg fortjent til en forløper for merket.

    Men uansett er det hos google vi finner sannheten. Ingen kan vel betvile det.

  4. Ikke rart. Kvaksinene gjør jo at folk produserer Tony Faucis biovåpen i store mengder. Et syntetisk datagenerert og livsfarlig spikeprotein…
    Det vi har til felles med viruset, er at Wuhan laboratoriet podet inn spikeproteinet i et ellers harmløst virus, for å gjøre det i stand til å smitte mennesker…
    Målet er jo å spre spikeproteinet til alle mennesker.

    3
    1
  5. Qanon alle tidligere svar og se alle tidligere artikler her på søkelys, at du ikke klare å finne feil med dine argument , skyldes mer at du har liten selv innsikt eller bevist undertrykker og kun letter etter det som kan under bygge ditt syn , men etter hvert som katastrofen med masse vaksineringen mer og mer materialiserer seg , kommer det til å bli mer og mer vanskelig for deg Qanon og dine kilder , ikke merkelig at du ikke vil identifisere deg.

    Ditt mål Qanon er og forsvare vaksinen, for en hver pris og det kan nesten virke som du er kjøpt og betalt for det..

    • “alle tidligere svar” [jeg antar da at du mener dine tidligere svar til meg]
      Dine svar, Rune, har som regel vært av typen “hitler-følger”, “kverulant”, “IKKE TA VAKSINEN” etc
      Her har det ikke vært mye som har vist til hva jeg sier som er galt.

      “se alle tidligere artikler her på søkelys”
      Du kan ikke mene at jeg skal “finne sannheten” på Søkelys?
      Det er jo artiklene, løgnene, halvsannhetene, hatet og de ensidige vinklingene på Søkelys jeg kritiserer!

      “at du ikke klare å finne feil med dine argument , skyldes mer at du har liten selv innsikt”
      Mener du virkelig at jeg skal komme med motargumenter mot det jeg selv påstår eller viser til alternative kilder til?
      Det er du som sier at jeg tar feil. Da er det du som må komme med korrigerende informasjon.

      Mitt mål er ikke å forsvare vaksinen. Mitt mål er å få fram balansert informasjon slik at folk kan gjøre sine egne vurderinger basert på informasjon for og i mot.
      Søkelys hamrer på med ensidig negativ informasjon om vaksine, pandemien, sprer løgn, splid, hat, negativ omtale av folk og regjeringer, insinuerer og bevisst feilinformerer. Det kjemper jeg i mot.

    • Du kjemper for den store løgnen Qanon , bedraget som er kommet over menneskene, det står i bibelen at de skal tro løgnen og du Qanon tror løgnen , på tross av alt informasjon du får her på søkelys , det ensete du tror på er denne verdens makter og myndigheter som har djevelen som sin fyrste.

    • Her var jo Rune Lye tom for argumenter. IGJEN. Men han er jo en mann av KORTE OG KONSISE svar. Noe som dette:

      31/08/2021, kl. 12:30 sa Rune Lye:

      Så Qanon , som her fremstår som djevelens advokat.
      Som sagt tidligere Qanon du er en ekte kverulant.
      Identifiser deg !

      30/08/2021, kl. 13:58 saRune Lye:

      Geert Vanden Bossche les om han og hør hva han sier om vaksinen !

      29/08/2021, kl. 23:04 saRune Lye:

      Geert Vanden Bossche

      Bare for å vise NOEN eksempler.

    • …og du Rune, vil ikke hjelpe meg ut av bedraget og løgnen 🙁

      Eksempler på informasjonen jeg får på Søkelys:

      – “om Australia, England, Canada. Der har barn blitt avlivet med giftsprøyta uten foreldres samtykke. Altså forsøkt drept. ”
      – “en allmektige Gud skal i følge videoen under ha avslørt sitt hellige navn på den østre tempelmuren i Jerusalem. Kan det virkelig stemme? Sjekk ut”
      – “ELDRE KVINNE BLE PÅTVUNGET VAKSINEN AV HJEMMESYKEPLEIER – BLE ALVORLIG SYK. OVERGREP!”
      – Alle mulige slags ville uttalelser fra Paul Mills og Blazing Press
      – “Vaksinene er ikke vaksiner , inneholder bly og nano-partikler . Så klart de bare varer 3-6 mnd”
      – “via nano-partikler kan kontrollere deg via 5G senere”
      – At det er matmangel og nød i USA
      – “..“vaksine-kulten” [i Kristiansand] som nå desperat jakter på mennesker som ennå ikke har tatt injeksjonen”

      Mener du at dette virker troverdig og seriøst?

      Og inn i mellom er det noe som antakelig er sant og fornuftig (som jeg helt bevisst ikke har tatt med her)

    • Qanon , langtids bivirkninger av vaksinen er ikke kjent, annerkjente forskere står frem og advarer om mulige livsfarlige langtids bivirkninger,dette bagatelissere du og denne verden, alt nå syner vaksinen seg og å ha alvorlige bivirkninger, det fortier og fordreier du Qanon og denne verden , dere bygger alt på en ensidig løgn og her på søkelys har dere blitt konfrontert med det gang på gang , men dere vil ikke tro , dere ønsker kun å følge denne verdens fyrste.

    • Til Rune Lye,

      Nei, det er ikke riktig Rune.
      Jeg har da aldri fortiet bivirkningene!
      Jeg har hele tiden sagt at “å si at vaksinen er uten risiko er feil”, “alle vaksiner har bivirkninger”, “noen blir syke av koronavaksinen” og “noen dør av koronavaksinen”.
      Jeg har aldri hevdet noe annet! Skulle du finne et sitat der jeg sier noe annet skal jeg være den første til å beklage og presisere.

      Jeg har også flere ganger gitt deg helt rett i, og uttalt, at vi ikke kjenner til om der er, eller hvilke eventuelle alvorlige bivirkninger vaksinen har på lang sikt.

      Dersom du ikke husker at jeg har sagt det kan jeg gjerne finne fram linker til hvor det står også.

      Så Rune, du kan gjerne få lov å vise til hvor du mener jeg har feil, men å si at jeg ikke har sagt at der er bivirkninger av vaksinen er ikke sant.

      Her er et eksempel:
      “Jeg sier også at der er bivirkninger, og at noen dør av bivirkningene. Og jeg er enig med deg om at vi ikke kjenner til om der er negative bivirkninger på lang sikt.” https://www.sokelys.com/svein-magne-pedersen-vaksine-motstand-far-fhi-overlege-til-a-reagerere-vaksinen-splitter-kristen-norge/

    • Nei Rune,
      Jeg kverulerer ikke. Jeg protesterer mot at du lyver om mine svar.
      Du vet godt, og kan selv sjekke ved å trykke på lenken, at jeg ikke har tiet om bivirkninger av vaksinen. Jeg har også gitt deg rett i at vi ikke kjenner langtidsvirkningene av vaksinene.

    • Men Rune,
      Du svarte aldri på om det jeg spurte om 02/09/2021, kl. 11:02:
      Om de artiklene jeg viser til virker seriøse og troverdige.
      Du bare skiftet tema og påsto at jeg ikke advarte om bivirkninger.

      Innså du hvor tåpelige artiklene jeg viste til var?
      Synes du det var flaut å innrømme at du trodde på dem?

    • Hør Qanon , vaksinen kan potensielt ha livs farlige bivirkninger spesielt på lenger sikt , en kan pakke dette inn med en gylden ufarlig ramme og all verden rapporter , en kan referer til eksperter og bla bla ble… det forandre ikke faktum , så når du kommer med alt pisset ditt om krav på både det ene og det andre , så forandre ikke det sannheten i overnevnte , men fremstår bare som distraherende støy og det du gjør er å kverulere, jeg har møtt mange sånne som deg også i jobb sammen heng , og jeg kjenner lusen på gangen , de som jobber hos meg og begynner sånn får en klar beskjed og det er hold kjeft og gjør det jeg har betalt deg for , eller fin deg annet arbeid , også mine leverandører får klar beskjed om å forholde seg til fysiske fakta , for å si det sånn Qanon dine rapporter og ekspert uttalelser bryr jeg meg felt litte om , så lenge de går på tvers av den fundamentale sannheten, som i dette tilfellet i forhold til vaksinen er at den er ikke godt nok utprøvd med tanke på farlige bivirkninger og burde aldri vart tatt i bruk .
      Så Qanon som sagt tidligere du er og blir en kverulant

    • Til Rune Lye,

      “God dag mann! Økseskaft!”
      Du kan ikke besvare alle vanskelige spørsmål med at “vaksinen kan potensielt ha livs farlige bivirkninger”.
      Vi er enige om at vaksinen har bivirkninger, og kan ha potensielt farlige bivirkninger vi ennå ikke kjenner til.
      Er det så vanskelig å forstå?

      At du truer dine ansatte som stiller kritiske spørsmål med sparken er for meg fullstendig irrelevant.
      Bittelitt mer interessant er det at du krever fysiske fakta fra dine leverandører, men påstår at andres fysiske fakta er bløff, løgn og bedrag.

      Du påstar hele tiden at jeg tar feil, at jeg er en kverulant og en Hitler-følger, men du har ennå ikke klart å påpeke en eneste feil i mine argumenter. Og jeg påstår ikke engang at mine svar er uten feil.

      Du svarer ikke på mine spørsmål – du kontrer bare med vas og gjentakelser. Jeg begynner å ane hvorfor.
      Jeg tror du er en bedre grunder og bedriftseier enn debattant. For som debattant er du ikke god.

Det er stengt for kommentarer.