Blogger Christensen fortsetter i samme tralten på ny blogg

Blogger Jan Kåre Christensen som før helgen presenterte en blogg han kalte Torpblogg er nå i gang med å publisere sine vanlige skriverier på en blogg han har kalt “justismord”. På den nye bloggen kan du lese de samme påstandene om pastor Torp som han ble dømt for i norsk rettsvesen, og på tross av at “morroa” har kostet omkring 50 000 kroner, sier Christensen at han ikke angrer på hva han har skrevet om pastor Torp. I følge seg selv er han selv offer for et gigantisk justismord, og både politi, statsadvokaten og dommerne i saken er korrupte. 

“Jan Kåre Christensen har en fin familie som endog kom og hørte meg preke i pinsemenigheten Saron Grorud i 2006. Og Jan Kåre skrev til meg etterpå og ba om å få preke i Oslokirken, noe jeg måtte høflig avslå… Siden da endret han adferd mot meg, før mitt samlivsbrudd. Og hans angrep er utvidet til å gjelde hedersmenn som Norvald Yri, David Østby og mange flere,” skrev pastor Torp som høsten 2014 valgte å politianmelde bloggeren for sjikane og personforfølgelse. Pastor Torps forsøk på å bringe Christensen til taushet har vært en lang kamp som nylig ble kronet med endelig seier. Imidlertid slår Christensen nå tilbake på sin nyopprettede blogg som kan besøkes her

 

Facebook Comments

83 tanker om “Blogger Christensen fortsetter i samme tralten på ny blogg

  1. Jan Kåre. Slutt med dette tullet ditt, før du setter familien din på gata. Det du holder på med er ikke annet en gjenstridighet, som ikke er bedre enn trolldomssynd, og trass, som er som avgudsdyrkelse.

  2. Det er ikke feil å bruke Smyrna, men det er feil å gjøre det som Torodd Fuglestad gjør det.
    Hvis jeg har gjort noe straffbart økonomisk bør en kunne dokumentere det, ikke synes og mene. Det holder ikke ?

    • Din politianmeldelse av Smyrna bloggen var basert på identitetstyveri på basis at du eide det navnet. Men nå innrømmer du at din politianmeldelse var falsk. Og det er det.

    • Det som er feil og straffbart.
      Er å sitte i UK og kalle seg Smyrna menighet Oslo og skriver løgner at jeg har 2 barn ekstra og at min sønn er homo. ++++++ tusen andre løgner, slik Torodd Fuglestad gjorde. ?

    • Jan Kåre. Det finnes ingen dokumentasjon på at Torodd og Braut har møtt Torp i Oslo.
      De snakket kanskje om det i noen kommentarer, men det ble aldri noe av det møtet.

    • Det er ren løgn, Jan Kåre.
      Hverken Ansgar eller Torodd har sagt dette. Jeg vet det fordi dette ligger i Søkelys arkivet.

    • He-he Kjell, den kjøper jeg ikke!
      De avtalte her i spaltene å møtes, og etterpå startet de den falske Smyrna bloggen. Etter møte med apostelen, jo, det er i sannhet en ond treenighet som har virket i sammen for å få meg dømt og satt meg i et helt feil lys.
      Sannheten er at det var de som skulle vært dømt, men slik er denne verden, urettferdig og står sannheten imot!

    • Javel, jeg har ingen tro på det Jan Kåre. Jeg er bombesikker på at disse to aldri har møtt Torp.

    • Nå lyver du igjen, Jan Kåre. Det var ingen diskusjon om avtale da disse to befinner seg i forskjellige land.

  3. ENDELIG:-)

    I innlegget sitt på justismord-bloggen innrømmer Jan Kåre at han holder på å forandre mailene mine, ved å forandre ord og uttrykk, slik at de skal kunne legges tilrette for politiet:

    SE HER:

    Nr. 41:

    Ansgar Braut måtte jeg politianmelde da Torp egentlig står bak hele elendigheten! Torp fremstår mer og mer som manipulerende og farlig!

    En av debattantene på Søkelys.com har holdt på å sendt mailer til min arbeidsgiver og plaget min kone og truet henne, med god støtte fra bl.a. Jan Aage Torp og Kjell Andersen som driver og er redaktør på Søkelys.com.
    Bilde av en teaterforestilling, for det er det dette er. Det gjelder å være på rette siden av loven, ikke noe annet. Derfor har jeg begynt å forandre ord og utrykk.

    Jan Kåre, av alle dumme ting du har gjort, er nok dette blant de aller dummeste:-)
    Du må jo være passe dum, som legger ut et innlegg der du innrømmer dokumentforfalskning:-)

    • Tull, jeg skrev bare at jeg forandret noen ord. F. Eks. horebukk forandret jeg til horkarl. Hore til høre kvinne.
      Du er totalt på bærtur Braut, slå deg i sammen med apostelen. Og ta Fuglestad med deg.

    • Du fikk ikke politiet til å ta den fiktive anmeldelsen din av meg på alvor, så innrømmer du altså, ENDELIG, det vi lenge har sett; Du ender ord og uttrykk i mailene mine.
      Innrømmelser av dokumentforfalskning:

      § 370. Forberedelse av dokumentfalsk
      Den, som til forberedelse av dokumentfalsk tilvirker, erverver, innfører, utfører, overdrar, besitter eller oppbevarer falsk segl, stempel eller merke eller andre gjenstander, som tilkjennegir seg som bestemte til å benyttes til ettergjørelse eller forfalskning, eller i slik hensikt tilvender seg et ekte segl, stempel eller merke, straffes med bot eller med fengsel inntil 3 år.
      0 Tilføyd ved lov 19 juni 2015 nr. 65.
      ?

      I tillegg er du beviselig skyldig i følgende, som er en sak for Økokrim, ifm ulovlig innsamling av penger og skatteunndragelser.

      § 372. Grovt bedrageri
      Grovt bedrageri straffes med fengsel inntil 6 år. Ved avgjørelsen av om bedrageriet er grovt skal det særlig legges vekt på om
      a) det har hatt til følge en betydelig økonomisk skade,
      b) det er voldt velferdstap eller fare for liv eller helse,
      c) det er begått ved flere anledninger eller over lengre tid,
      d) det er begått av flere i fellesskap eller har et systematisk eller organisert preg,
      e) lovbryteren har foregitt eller misbrukt stilling, verv eller oppdrag,
      f) det er ført eller utarbeidet uriktige regnskaper eller uriktig regnskapsdokumentasjon, eller
      g) lovbryteren har forledet allmennheten eller en større krets av personer.

    • Stjeling av bilder, identitet og navnet til en annen menighet er også rammet av norsk lov.
      Jan Kåre har skrevet under navnet Bjørn Olav Hansen og han tok samme navnet til en menighet som er registrert i Røsselgata 11, 3140 Nøtterøy.
      Identitetstyveri som stjeling av en annen manns navn og navnet til en annen menighet er ulovlig. Og Jan Kåre samt Smyrna bloggen har stjålet navnet til Smyrna Menigheten på Nøtterøy. Det er vel og merke en LOVLIG menighet og et lovlig foretak.

      I tillegg stjeler Jan Kåre bilder fra Scanpix og andre billed eiere.

      Men det er interressant at en som hevder han er kristen, Jan Kåre, politianmelder en blogg som Søkelys fordi disse forkynner Guds ord. Den der er vanskelig å forstå……

      Også hans påstand at horer og horkarler lever et velsignet hellig liv MED MINDRE de er fiender av Jan Kåre. Da er de plutselig mennesker som lever i synd…..
      Den der er også vanskelig å forstå……

      Det er mye rart mellom himmel og jord. Jan Kåre har gitt veldig mange viktige bidrag til denne mangfoldigheten av forunderligheter. Han fortjener en pris og en medalje for det.

    • Tull, tøv og løgn.
      Skjønner ikke hva du babler om Braut.
      Har aldri forandret noen mail i fra deg, Til eller Fuglesteg.
      Eneste jeg har forandret er noen ord jeg selv har skrevet, selv!
      Å) til ligger ute på min nye blogg justismord ?

    • Braut la selv ut epostene i en kort periode her i Søkelys og det er en vesentlig forskjell mellom det du har tillagt han og de epostene han sendte deg. Så det er ingen tvil om denne dokumentforfalskningen.

      Men jeg og Kapital ser at du løy til dem når du sa til dem at du var ferdig med saken. Og Kapital har merket seg at du ikke kan stoles på. Noe vi andre har lenge visst.

    • “19/12/2017, kl. 21:52 sa Jan. Kåre Christensen:

      Smyrna navnet kan alle bruke fritt på en menighet så langt jeg vet, dere bare driver med Kvervulering!”

      Du innrømmer her at du da leverte en falsk politianmeldelse til politiet på det grunnlaget at Smyrna bloggen hadde begått identitetstyveri av deg. Og du har skrevet dette uttallige ganger i septikkbloggen din og nå i den justismord bloggen.

      Men nå innrømmer du at dette bare var en falsk politianmeldelse og at du lyver så det renner av deg når du anklager Smyrna bloggen for identitetstyveri.

      Falske politianmeldelser rammes også av norsk lov.

    • Så du løy til Kapital da du sa at du var ferdig med saken da ?
      For her fortsetter du som før, like mye som før og med en ny blogg om saken. Da er du ikke ferdig med saken, Jan Kåre. Og du løy til Kapital og deres lesere.

      Og den ytringsfriheten du sa du er så for gjelder tydeligvis ikke andre og ei de som forkynner Guds ord og kristendom her i Norge. For du politianmeldte Søkelys fordi de forkynte Guds ord.

      Synes du det er bra å lyve, Jan Kåre ?

    • Jeg forstår ikke mye av det du skrev her da det var hverken norsk eller dansk.

      Men jeg leser Kapital oppslaget og jeg noterer meg at du har godkjent de ord og meninger du ble tillagt. Noe som er vanlig praksis hos Kapital og alle andre publikasjoner.
      Du har selv godtatt at det står i det Kapital oppslaget at du er helt ferdig med saken. Men du fortsetter med saken. Ergo har du løyet til Kapital og deres lesere.

    • Jeg tror ikke et ord av det du sier der da jeg kjenner Kapital godt nok til å vite at de ikke bedriver sitatfusk.
      Så her har du løyet til Kapital og deres lesere.
      Du løy også da du sa du var for ytringsfrihet. For du har bevist med bl.a den politianmeldelsen av Søkelys fordi de forkynte Guds ord, den kristne tro, at du også er i mot ytringsfrihet.

      Og saken er helt ferdig. Det er kun i ditt hode at den saken ikke er ferdig. Og det er heller ikke et justismord. Ei heller tidenes justismord. Det vil ethvert menneske se at det ikke er.

    • Men jeg kan ringe Kapital og den journalisten i morgen og høre om hva de mener om et intervju objekt som kaller hevder at han har blitt sitert feil. Med andre ord; du hevder at Kapital er et helt useriøst magasin uten troverdighet.
      Så skal vi se hva de sier om din påstand om dem. De blir sikkert ikke blide på deg og vil sikkert skrive hva de mener om en påstand du kommer med her.

    • Bloggen “vår”?? Hvem er “vi”? Er det de ulike personlighetene dine du refererer til?

    • Dine stadige kommentarer og ryktespredninger under hele T ekteskaps problemene og deretter skilsmissen var noen hakk verre enn det din familie har fått oppleve. Og det aller meste av det kan de takke deg for der du har dratt din familie gjennom gjørma i ditt hat mot T.

    • Knut, R lyver.
      Jeg var med i et foran og hadde kun et spørsmål.
      Jeg hadde hørt i menigheten vi da gikk i. Betania i Lillestrøm som jeg prekte og underviste en del.
      At Apostelen var blitt skilt.
      Dette var faktisk overraskende for mange, men jeg var ikke overrasket.
      Min daværende forstander i Betania i Lillestrøm så til meg at han hadde bare forventet dette.
      Apostelen har for mange blitt sett på å være en falsk apostel lenge før han ble både skilt og gjengifte!

    • “Saken er ferdig kun hvis dommen blir opphevet.”
      Og du kaller deg en Guds tjener? Nei du. Du er ingen Guds tjener, men den ondes tjener. Lær av apostlene og legg ting bak deg. De gledet seg over å være verdige å bli torturert for evangeliets skyld.

  4. Men Jan Kåre.

    Du sa til Kapital at du var for ytringsfrihet og religionsfrihet. Hvorfor politianmeldte du Søkelys da fordi at de brukte sin ytringsfrihet og at de forkynte Guds ord ?
    Du skrev til slutt at du var ferdig med hele saken og at du ikke ville gi den mer tid. Men i natt skrev du om saken og du skrev om saken i går.

    Hvorfor løy du til Kapital ?
    Er det slik at du nå fra nå av legger hele saken bak deg og ikke skriver et eneste ord om den ? Ingen flere nye artikler i dine blogger og intet mer her i Søkelys. Du legger hele saken bak deg og gir den null omtale ?

    • Nei, Jan Kåre: For det første er det helt uvanlig å “spontan-adoptere”. Det er vanligvis en lang prosess før man blir godkjent som adoptivforeldre.
      Og dersom noen er så dyktige og har et så stort hjerte, at de klarer å spontan-adoptere et barn, så vil de aldri bli dømt for det.

    • Denne dam ble nok satt i fengsel, det er flere tilfeller over hele Sør-Amerika av mennesker som har adoptert ufrivillig, og som er dømt for det.
      Gutamala, Argentina og andre land som mener at abort er drap.
      Slik med meg, jeg har kun skrevet og talt det som er sant, bibelsk og rett, men er blitt utsatt for kanskje det største justismordet i Norges historien!

      Se her: https://www.amnesty.no/aksjon/d%C3%B8mt-til-%C3%A5tte-%C3%A5rs-fengsel-etter-spontanabort

      Dette er saken:
      Den 21. mars 2014 dro Belén til et offentlig sykehus i San Miguel de Tucuman, nord i Argentina, og klagde på magesmerter. Hun ble henvist til en gynekolog på grunn av store blødninger. Legen informerte henne om at hun var 22 uker gravid, og i ferd med å spontanabortere. Belén sa at hun ikke var klar over at hun var gravid.

      Ansatte på sykehuset fant senere et foster på toalettet og meldte ifra til politiet om at dette var Beléns «sønn», uten å ha tatt noe form for DNA-undersøkelse som kunne bevise at hun hadde noe slektskap til fosteret. Belén har senere fortalt at en sykepleier viste henne fosteret som var lagt i en eske, og hevdet at det var hennes. Da hun våknet fra narkosen etter operasjonen stod flere politimenn rundt sengen hennes. Det ble gjennomført en medisinsk undersøkelse av Belén, inkludert en undersøkelse av hennes underliv som kan bli betraktet som en form for grusom, umenneskelig og nedverdigende behandling.

      Tiltalt for overlagt drap
      I henhold til internasjonale menneskerettighetsstandarder er avsløring av personlig medisinsk informasjon uten samtykke et brudd på retten til privatliv. Dette inkluderer avsløring av medisinsk informasjon til politiet. Medisinsk helsepersonell har en forpliktelse til å sørge for at all informasjon de har tilgang på som en del av deres yrke blir behandlet konfidensielt.

      Belén er blitt tiltalt for å ha fremprovosert aborten, og er blitt holdt i varetekt i over to år. Aktoratet endret så tiltalen til overlagt drap, som innebærer en strengere straff, opp til 25 års fengsel.

      19. april 2016 ble Belén dømt til åtte års fengsel for drap. Beléns forsvarer har sagt at de skal anke dommen, og krever at hun blir løslatt umiddelbart.

    • Vi er ikke i Sør Amerika og de landene der, med all respekt, kan IKKE sammenlignes med Norge.
      Du ble dømt i Norge og du ble rettferdig dømt.

      Så her vrøvler du også fælt i din sammenligning mellom epler og appelsiner.

    • Jan Kåre. Du er da passe dum? Forstår du ikke at Birger Nilsen driver gjøn med deg? Eller forstår du ikke forskjellen på å adoptere og abortere et barn??????

  5. Jeg venter på svar fra deg Jan Kåre: Hvilke straffbare handlinger har jeg truet deg med?
    Svaret er: INGEN?

    • Du vet ikke hva en trussel er! Jeg har ikke truet deg med en eneste straffbar handling.
      Dersom jeg feks hadde sendt en mail til deg der det stod følgende: “dersom du ikke….så vil jeg banke deg” eller ” dersom du ikke gjør følgende…… så vil jeg voldta din vakre hustru” eller “dersom du våger å skrive et eneste ord mer om “pastor” Torp, så skal jeg sørge for at du blir overvåket og forfulgt hvor enn du går, og du kan aldri føle deg trygg, da jeg har forbindelser i både A, B, C og D-gjengen i Oslo, så pass deg”.
      DETTE er trusler….!!!

      Men, å skrive at jeg skal gjøre alt som står i min makt, med lovlige midler, for å stanse din avskyelige virksomhet, er ikke en trussel.

      Jeg gav deg et løfte, og det var at jeg skulle gjøre det jeg kunne for at “pastor” Torp og alle andre i fremtiden skulle slippe å bli trakassert av deg, og det løftet har jeg etter beste evne holdt. Uten å foreta meg noe som helst ulovlig.
      Så slutt nå med disse løgnaktige og injurierende påstandene dine!!!

      Jeg fikk en hyggelig mail fra en høflig politidame, som informerte henne om at de hadde mottatt en anmeldelse, den gang. Jeg serverte henne sannheten, og har ikke hørt et ord siden. Det er vel 2-3 år siden nå, tenker jeg.
      Etter det, kan jeg ikke si at jeg har foretatt meg de store sprellene i sakens anledning, selv om du insinuerer at jeg er Jens B Jensen og 20-30 andre nick.
      Du er virkelig en meget, meget stor løgner, Jan Kåre. Du lever i synd; LØGN, TYVERI, HOR OG BRUDD PÅ DET DOBBELTE KJÆRLIGHETSBUD. Dette gjør du med overlegg, bevisst synd, OND SYND.
      Du er mye verre enn “pastor” Torp, selv om at jeg må innrømme at etter som tiden har gått, så har jeg måttet erkjenne at Torp er en meget naiv, enfoldig og usympatisk mann!
      Sånn sett, så fortjener dere hverandre!

      Da avslutter jeg mitt engasjement i sakens anledning.

      PS ! Jeg flytter permanent til utlandet i januar, og kommer til å være opptatt med helt andre ting, enn å engasjere meg i disse meningsløse diskusjonene.

    • Saklig og seriøst svar, Jan Kåre.

      Og ettersom du hverken forstår norsk og andre språk mennesker bruker mellom hverandre, kan jeg fortelle deg den nyheten at mitt svar over var sarkasme.

  6. Tull, løgn og fabrikkert det du kommer med. Alt handler om en ting, mitt syn og forkynnelse imot gjengifte.
    Skjønner ikke hvorfor du blander in incest og annet vrøvel.

    Se her: http://justismord.janchristensen.net/2017/12/nr-47-striden-mellem-meg-og-den-falske.html

    http://justismord.janchristensen.net/2017/12/nr-15-hva-konflikten-med-torp-egentlig.html

    http://justismord.janchristensen.net/2017/12/nr-1-ny-blogg-som-skal-hete-enkelt-og.html

  7. Løgn.

    Fakta er at du er straffedømt for din oppførsel mot T.
    Politiet har etterforsket meldinger og ordbruk til Ansgar og Torodd. De har ikke funnet noe straffbart der. Begge to er uskyldige i alle de løgner du kommer mot dem.
    Du har selv politianmeldt Søkelys fordi de fortalte Guds ord om gjengifte. Din politianmeldelse av Søkelys er derfor en anti-kristen handling.

    Du ble uvenner med T da han tok et oppgjør med incest, pedofili og misbruk av kvinner og barn i kristne menigheter.
    Dette handler ikke om gjengifte i det hele tatt.

    Og du snubler rundt i dine egne løgner og selvmotsigelser. Du klarer ikke engang å finne ut av dine egne tall. Intet av det du sier kan derfor tas alvorlig og ingen tar deg alvorlig.

    Og det er det, uansett hvor mye du lyver og forsøker å lære deg selv å telle til fem.

  8. Hele dommen imot meg er fabrikkert og feil.
    I kvasse og hatefulle ord, så har den onde treenighet gått myt lengre.

    Jeg ble dømt for mengde, her har også den onde treenighet og alt som har vært skrevet imot meg også, vært i overvekt i fra apostelens side.

    Jeg har vel skrevet enn 10.000 «snille» kommentarer der jeg kun har påpekt feil med apostelens liv.
    200 artikler om saken rundt denne striden, og 200 artikler som ikke går på person men selve rettsaken.

    Mens motparten har skrevet dobbelt og tredobbelt så mye.

    Innlegg om meg som er skrevet, regner jeg med at apostelen har skrevet 100, falske Smyrna bloggen 200 og her på søkelys er tallet 300.

    Av meldinger fra apostelen regner jeg med det finnes ca. 1000 hvis en hadde tatt vare på alle.

    Braut og Fuglestad regner jeg har skrevet over 20.000 hatmeldinger og andre som misliker meg og den Himmelske blogg 10.000.
    Da kommer vi opp i 30.000,

    Nå ble jeg dømt for å ha skrevet «for mye»!

    Med andre ord, da er det tiendens justismord vi står ovenfor!

    Denne kommentaren er moderert av moderator

    • Nå babler du over deg, du straffedømte blogger Jan Kåre Christensen.
      Og ikke kan du telle til fem heller.
      For du skriver at Braut og Fuglestad har tilsammen 20 000 innlegg. Andre igjen har skrevet 10 000 innlegg sier du. Men du sier også at Fuglestad alene har skrevet 30 000 hatmeldinger. Jeg er redd for at du som bussjåfør i Unibuss ikke klarer å telle til fem. Men det er greit at du er satt på idioten bussruta i Unibuss. Matebuss ruta. Der stilles det ikke store krav til hurtighet slik at du kan flittig bruke kalkulator under slike type matematiske problemer.

      Du sier at det er forferdelig at noen skriver at du har en personlighets forstyrrelse og har asberges. Men du skriver hele tiden at T er en narcisssist. Men det er da OK for deg å skrive dette hundrevis av ganger mens det er straffbart (mener du) at andre omtaler deg som det samme. Det mener altså du som en fremmedkulturell straffedømt utlending med null respekt for norsk samfunn og lov.

      Den samme fremmedkulturelle forakt for det norske samfunnet viste du da du politianmeldte Søkelys fordi de forkynte Guds ord. Noe du fant så provoserende at du politianmeldte dem. Det sier alt om deg og ditt forhold til Norge og landets største religion, kristendommen.

      Dette er bare tre tilfeller av det sludderet du holder på med. Og det er derfor ingen tar deg seriøst. Og ikke fortjener du noe annet enn foraktfull stillhet, heller. Stillhet du skal få.

    • Hvordan kan man ta en person alvorlig når han roter så fælt i tallene sine og ikke engang klarer å telle til fem ?

  9. Jan Kåre; den angivelige mailen du referer til, har du som så mye annet, klippet og limt, tilføyd og trukket fra!.
    Men, selv om den skulle være autentisk med den jeg skrev til deg den gang; Det er ingen trusler i den!
    Jeg gjentar for aller siste gang:
    HVILKE STRAFFBARE HANDLINGER HAR JEG TRUET DEG MED??? HVA TRUER JEG MED AT JEG SKAL GJØRE, SOM ER STRAFFBART????? Skal jeg drepe deg, voldta deg, banke deg, svindle deg, rane deg????? WHAT???

    • Du har skrevet regner jeg med i sammen med Torodd Fuglestad over 20.000 hat meldinger imot meg og min familie.
      At jeg er feit, psykotisk, idiot, trenger mental behandling, sosiopat, autist, har Aspergers s]ndrom, we ikke Norsk, kriminell, Anders Behring Breivik tvilling sjelden, etterfølger, til heter og tusen andre ting.
      Så du mener at den onde Treenighet ikke har gjort, sagt eller skrevet noe?

    • Jeg skjønner jo at du mener at folk som skriver en kommentar som er i mot ditt syn, med det har skrevet en “hat-melding”. Du har en temmelig merksnodig forståelse av hva “en hat-melding” er for noe.
      Dersom du teller kommentarene som er skrevet mot deg i forskjellige debatter, får du nok et høyt tall.
      Men jeg tror verken at folk flest, politiet og domstolen deler din definisjon av hva en hat-melding er for noe.
      De tall du opererer med høres kanskje svulmende ut for noen, men jeg kan forsikre om at disse 20 000 og 10 000 og 30 000 er tall tatt ut av løse luften. Jeg vil si at det er skrevet svært få “hat-meldinger” mot eller til deg. 99,9 prosent av det som er skrevet mot deg, er motargumenter som har en naturlig plass i åpen debatt og i verste fall fordømmelse av dine skriverier mot kristne personligheter. Det er svært lite av det som er skrevet som kan definers som “hat” eller inneholder trusler på liv og legeme, og dette har selvfølgelig politiet forstått, når de ikke har kunnet ta dine politianmeldelser alvorlig.
      De har rett og slett lagt dine anmeldelser tilside, fordi at dem som argumenterer mot deg ikke har begått noen straffbare handlinger. Din anmeldelse av Søkelys, av Ansgar Braut og av Torp var fiktive -fordi du kun gikk til motanmeldelse fordi du selv hadde blitt politianmeldt.

      Det er ikke uvanlig i nabokrangler ol at den anmeldte tyr til en motanmeldelse som hevn.
      Din anmeldelse var fiktiv fordi du gikk til anmeldelse som hevn, og politiet oppdaget svært raskt at intet straffbart var blitt begått mot deg, og skal man anmelde noen -må man kunne dokumentere et lovbrudd.

      Å si i mot deg eller fordømme din blogg er på ingen måte straffbart eller en “Hat-melding”
      Det å være uenig i ditt syn og kunne uttrykke det, er en viktig del av ytringsfriheten.

    • Så Ansgar og Torodd har til sammen skrevet 20 000 innlegg mot deg mens Torodd alene har skrevet 30 000 innlegg mot deg, som du skriver flere steder.
      Burde ikke du som bussjåfør i Unibuss ha litt mer matematiske kunnskaper enn dette ? Her fremgår det ganske tydelig at du ikke engang klarer å telle til fem.

    • Jan Kåre; les kommentaren min en gang til: Hvilke straffbare handlinger har jeg truet deg med???
      Det er ikke straffbart å mene at en person har klare symptomer på asperger og en personlighetsforstyrrelse. Du har jo selv skrevet at “pastor”Torp har narsissistisk personlighetsforstyrrelse, minst 200 ganger.

    • Du fortalte Kapital og leserene i Kapital at du var ferdig med saken. Men tydeligvis løy du til Kapital og deres lesere da du fremdeles snakker om saken.
      Hvorfor løy du til Kapital ?

  10. Hvem er det som tar den straffedømte internett terroristen Jan Kåre Christensen seriøst ? Hvem er det som tar noe av det han sier seriøst ?

    Ingen.

    Han får bare skrive i vei for seg selv uten at noen bryr seg. Han lever helt i sin egen verden, på sin egen planet og i sitt eget ekko-kammer.

    Nå er julen her og alle gleder vi oss til å se ansiktene på våre kjære når de åpner opp de mer eller mindre smarte julepresangene vi har kjøpt til dem. Jeg gleder meg også til kirken med juleevangeliet og de barna der som sitter som tente julelys. Og det er det i våre normale menneskers verden.

    • De har skrevet mye, mye mer enn meg. Og brukt langt kvassere ord og utrykk. Jeg er dømt, disse har gått fri. Da er det ikke likhet for loven!

      Samt, de har også dreve med dokumentforfalskning, truet og sendt drøssevis av mailer til meg, min kone, våre arbeidsgivere og drøssevis med brev og mye annet!

    • Det tror ikke jeg noe på da en rask googling viser at dette ikke er sant det du hevder om dem. Ikke kan du bevise noe og du lyver og fantaserer om disse.

      Men du derimot er straffedømt for internett terrorisme og sjikane av en annen mann. Og det kan du ikke lure deg unna uansett hvor mye du fantaserer og lyver om Torodd og Ansgar for å rettferdiggjøre din egen terror og sjikane.

    • Det eneste du vil komme med der er oppgulp av gamle saker og rene løgner. Du er en løgner og du er ikke voksen og mentalt frisk nok til å legge bak deg denne saken og gå videre i ditt liv.

      Jeg står over en blogg som ikke bringer noe annet enn løgn og bitterhet da jeg har et liv.

    • Oppgulp? Alt du har å komme med er oppgulp Knut/Ansgar!
      Du er ikke mentalt frisk, ikke født på nytt. Men kraftig ført vill i din Ånd og sinn av mørkets og den Ondes krefter med den raljeringen og konstant frekke og primitive skriverier du har nå holdt på i årevis!

    • Når jeg leser JKCs kommentarer og de tall han opererere med må jeg bare himle med øynene.
      JKC overdriver noe inn i natta.
      Disse tallene du opererer med Jan Kåre er helt hinsidig absolutt alt som er sant og troverdig. Torp har vel knapt skrevet 20 kommentarer om deg til sammen, og ingen av de kan karakteriseres som “hatmeldinger” slik du gjør.
      Hva er en hatmelding i dine øyne?
      Er argumenter mot ditt syn noe du definerer som “hat”?
      Det kan se ut som om alle som sier i mot deg i offentlig debatt -blir stemplet som “hatere” av deg.
      Når sant skal sies -så er det vel bare i deg dette hatet sitter.
      Du lyver, forfalsker eposter, kommer med fiktive anmeldelser og falske anklager mot mennesker som kjenner sympati med dem du sverter på din kloakkblogg.

      Det står i Skriften at Satan er løgnens far, Joh.8,44 -men jeg tror min sann at du overgår selve djevelen i tallet på løgner og usannheter. Sannheten i denne saken er at dommerne har funnet bevis på din massive sjikane av min kjære venn og bror, Jan Aage, samtidig som retten har forstått at pastor Torp følte seg så krenket at han tok igjen i noen svært få kommentarer.
      Den historien du nå forsøker å selge, er ikke annet enn en skrøne og et dårlig eventyr som ikke har rot i virkeligheten.
      Har sett på din “nye” blogg.
      Den er på ingen måte ny, fordi det utelukkende er innlegg fra din kloakkblogg som er lagt ut der.
      Jeg håper at Jan Aage reagerer på denne med politianmeldelse, for dersom politiet ser på din “nye” blogg, vil de konkludere med at du bare har funnet en annen blogg hvor du fortsetter din kriminelle virksomhet. Dersom Torp anmelder, risikerer du å bli dømt for de samme forhold som du ble dømt for i tingretten og lagmannsretten.

      Dine “nye” blogg Jan Kåre, beviser ikke bare at du er en løgner, men også en straffedømt forbryter som ikke har tatt hintet fra den grundige og godt dokumenterte dommen mot deg.

      Du oppfører deg nå på samme måte som andre vanekriminelle. Straks disse er sluppet ut av fengsel begår de ny kriminalitet, og du har gjennom ditt liv, tydelig demonstrert at du er preget av den samme tenkning som vaneforbrytere er.

    • Du er så tåpelig Jan Kåre!
      Tror du virkelig at jeg ville avslørt hvor jeg bor, dersom jeg var redd for at politiet skulle finne meg?
      Dersom de mente at jeg hadde gjort noe ulovlig, kunne de gått til tingretten og krevd å få vite hvem som skjuler seg bak min IP-adresse. Det skjer veldig, veldig sjelden at de får medhold. Kun ved mistanke om alvorlige forbrytelser.

      Så gjentar jeg spørsmålet mitt:
      HVA HAR JEG TRUET DEG MED??? Hvilke straffbare ting er det jeg har truet at jeg skal gjøre????
      Du fremstår som et fjols. Politianmelde folk for trusler, når de ikke har truet deg med noe som helst!
      Du skal være varsom med alle disse anmeldelsene. Du kan selv bli anmeldt for falsk anmeldelse, og ikke minst for “forulemping av offentlig tjenestemann”.
      Begge forhold er du beviselig skyldig i.

      Og nei; det er ikke straffbart å kalle Jan Kåre Christensen for et fjols;-)

    • Det er nesten fristende å stå frem med fullt navn, og på vegne av Ansgar anmelde deg for falske anmeldelser, minst 100 tilfeller av dokumentforfalskning og bakvaskelser/injurier.
      At min gode venn Torodd ikke har anmeldt deg for lenge siden, forteller meg at han er en meget raus, romslig og tolerant mann?

    • Jeg bor 63000 meter unna Oslo rådhus. Så med politibilene på to hjul etter meg og Ansgar og med en 40 meters bremsespor etter nedbremsing fra 120 til 0 kilometer i timen utenfor våre respektive hjem, blir det nok mer Jol I Kasjotten i resten av våre liv enn Jol I Skomaktergata på meg og Ansgar.

      For begge av oss har omtalt Jan Kåre i mindre enn nesegrus beundring og det er det som kjent livsvarig fengsel for i følge det straffedømte nettrollet Jan Kåre Kim Ill Dog Christensen.

    • Braut, dette skriver du:
      http://justismord.janchristensen.net/2017/12/nr-51-ansgar-braut-blir-overbeskyttet.html

      Dette skriver du Braut:

      Jeg har store ressurser, og et meget stort kontaktnett, og jeg akter å ta dette i bruk, for å stoppe deg, en gang for alle.

      Her er hva som skal skje:

      1. Du skal legge ut en uforbeholden unnskyldning på bloggen din, til alle du har gjort urett og såret, og be dem om tilgivelse.

      2. Denne meldingen skal ligge ute i 1 uke. Deretter skal du fjerne bloggen i sin helhet, og holde deg borte fra all aktivitet på sosiale medier.

      (sitat slutt).

      Dett er flere truende ting: Du har et veldig kontakt nett som du skal bruke for å knekke med og få meg til taushet!

      jan kåre christensen on 20/10/2014 at 19:06 said:

      Ansgar Braut jeg skriver ut alle mailene som jeg har tatt vare på, fra den første tin den siste. Slik at Politiet får alt, du er den verste person jeg har opplevd til nå som kristen på nettet. Det forteller veldig mye om deg!

  11. Kjell du skriver:
    “Jan Kåre Christensen har en fin familie som endog kom og hørte meg preke i pinsemenigheten Saron Grorud i 2006. Og Jan Kåre skrev til meg etterpå og ba om å få preke i Oslokirken, noe jeg måtte høflig avslå… Siden da endret han adferd mot meg, før mitt samlivsbrudd. ‘

    Her er det mye fakta feil. Nevner noe, i kortform.

    1.) Vi oppsøkte ikke T, vi gikk da i pinsemenigheten Saron, var medlemmer der. T kom som gjestepredikant, og som medlemmer var vi på møte.

    2.) Jeg sendte et rundskriv til flere pinsemenigheter og andre menigheter i Oslo. Dette ligger 10 år tilbake i tid, dette var kun et rundskriv eller «traktat» og ikke noe personlig til T.

    3.) Jeg har aldri vært positiv til T, men etter han giftet seg på nytt så valgte han selv å leve i synd!

    Ellers så er det meste Andersen skriver her jeg ikke enig i.
    Jeg har ikke skrevet noe straffbart, og motparten har skrevet mye mer enn meg, jeg er dømt, ikke de. Da er det ikke likhet for loven!

    • Fakta er at du begynte å sjikanere T etter at han gikk ut mot kristne ledere og menigheter som begikk seksuelle overgrep, incest og pedofile handlinger mot kvinner og barn.
      Det har vi svart på hvitt. Og vi har det svart på hvitt at din sjikane begynte med denne fundamentale forskjellen mellom dere to på incest, pedofili og seksuelle overgrep.
      Og vi ser hvem menigheter og kirkesamfunn du støtter. Og vi ser hva de står for.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *