Seksåring og bestemoren hans drept i ukrainsk droneangrep på Moskva-regionen

«Et svært godt resultat av våre langdistanse-angrep» sier Zelensky etter det dødelige angrepet mot Moskva som drepte en seks år gammel gutt og hans bestemor. Moskva vil høyst sannsynlig gjengjelde det dødelige ukrainske angrepet mot sivile i Moskva. En bestemor og hennes seks år gamle barnebarn ble drept i en brann etter at et ukrainsk droneangrep var rettet mot en by nær den russiske hovedstaden i natt, ifølge guvernøren i Moskva-regionen, Andrey Vorobyov. I en uttalelse mandag sa Vorobyov at luftvern skjøt ned fire droner over Voskresensk og nærliggende Kolomna, begge omtrent 80 km sørøst for den russiske hovedstaden. I går ble Ukraina utsatt for et voldsomt russisk angrep og i natt slo Ukraina tilbake og resultatet ble en 76 år gammel død bestemor og hennes barnebarn som var en gutt på 6 år.

«Det kreves hard lut for å slå ut Ukraina og deres NATO allierte. Kanhende et knippe Oreshnik mellomdistanse ballistisk missiler rettet mot beslutningstakerne i Kiev og Brussel vil løse problemet,» skriver en av dem som har kommentert oppslaget i russiske kommentarfelt. Etter gårsdagens russiske angrep mot flere byer i Ukraina var det vel neppe helt uventet at Ukraina ville svare med samme mynt. Krigen raser videre og vil neppe få noen ende før en av partene er militært slått ut. Donald Trumps krigsprosjekt i Ukraina fortsetter slik Joe Biden etterlot det. Greg Harris som selv er prepper kommenterer her Trumps siste støtte til krigen mot Russland. Joe Biden II. Zelensky beskrev for kort tid siden resultatet av nattens dødelige angrep mot sivile i Moskva som et godt resultat,

8 tanker om “Seksåring og bestemoren hans drept i ukrainsk droneangrep på Moskva-regionen

  1. «Moskva vil høyst sannsynlig gjengjelde det dødelige ukrainske angrepet mot sivile i Moskva.»

    WTF….Morderen Putin har jo ikke gjort annet enn å drepe sivile hver eneste natt. Tror han må slutte å drikke vodka og komme til hektene.

    10
    1
  2. Søkelys bør snarast beklaga at dei glorifiserer denne helvetes Putin.
    Det er ei stor skam. Ukrainarane har vore tapre i lang tid.
    Om Europa og Nato kjem med for fullt på Ukraina si side, vil russarane få smaka eigen medisin.

    11
    2
    • Vi glorifiserer ingen Torstein. Vi omtaler begge sider av konflikten.
      Når Russland angriper Ukraina omtales det og jeg omtaler det også når det går motsatt vei.
      Krig er slik dessverre. På begge sider dør sivile i gjensidige angrep.

      5
      9
    • Helt enig med Torstein. Det er vel ingen tvil om hvem Søkelys er på lag med. Her hører man jo den russiske nasjonalsangen lang vei.

      9
      3
    • Jeg kan forsåvidt forstå Torstein og Hanvoldkanalens reaksjon her.
      I Norge er folk ikke vant til å få noe presentert av media uten negative føringer mot Russland eller forsåvidt også Israel og Trump.
      Dersom et media ikke føyer inn negative holdninger og føringer vil man automatisk bli ansett som prorussisk, proisraelsk eller Trump tilhenger. Uten at den informasjon man blir presentert ikke inneholder fordommer i en bestemt retning, da blir det glorifisering enten av Israel, Trump eller Russland. Det er blitt en vanesak for folk at det skal være slik.

      4
      9
    • Nå har nordmenn blitt et folkeslag som ikke klarer å ha to tanker i hodet samtidig. Noe som gjenspeiler nasjonens økende ensidige hat mot meningsmotstandere, uansett om det er krig, pålegg, kjøretøy, kongelige, tro eller interiør. Det Bibelen beskriver som det kalde og kjærlighetsløse samfunnet øker for hver uke.

      2
      9

Det er stengt for kommentarer.